Bu akşam başliyoruz.Öncelikle 2 öğün 1 ara öğün olacak şekilde besleniyoruz.
Sabah 2 bardak suyla başliyoruz 1 bardağı sirkeli olarak içerseniz daha hızlı kilo verimi elde edeceksiniz🙌🏻Kahvaltıyı olabildiğince geç yapalım.Sirke tokluk hissi verecektir.
Ara öğün olarak şekersiz kahve yanına dilerseniz tatlı isteğinizi azaltsın diye hurma yiyebilirsiniz veya meyve veya tuzsuz 7-8 tane çerez (badem,kaju,fındık) tüketebilirsiniz.🤌
Akşam yemeğinde ise sebze ağırlıklı olursa güzel olur.Ya da o an masada olan yemeklerden az az yiyip dengeleyebilirsiniz.
Akşam 19.00′ dan sonra kesinlikle bir şey yemiyoruz.Sadece soda,şekersiz nescafe-kahve veya çay içilebilir.
Leslie 1 mile ile başliyoruz.ABD’de 1 mile dedikleri 15 dk yı belirtir.her mile 15 dk anlamına gelir.Yavaş yavaş ısınalım dakikaları arttırıcaz günden güne.
KENDİNE İNAN VE BAŞLA🫵💪
LESLİE 1🙌🏻