Senaoz21 eckts hafif salliyarak emzirdim hep bırakıyor geri veriyorum ya tutuyor ya tutmuyor sürekli emzirimeye calisyom kilosu düşük belki diyorum tok istemiyo. Akşam üstü emzimeye çalıştım kustu. Vermedim tok olunca emzirme ye calisinca atiyo
eckts TospikEmirr ya bizimkinde birden ağlama krizi diş kasırken çok aglıo bazen beyazlık gözüküyor yani orası pembe değil , aynı zmnda da dudak tarafındaki diş etinde beyaz çizgi oluştu dişin kökünde
edizinannesiii Senaoz21 aynı şekilde bizde de oldu ama normal bir durummus bu aylarda meme reddi biberon reddi olabilirmiş büyüme atagindan dolayı
balkizlar Senaoz21 farklı pozisyonlarda emzirmeyi denediniz mi tam 3. Ayda meme reddi dönemi oluyor ben yatarak ya da plates topunda emzirdim.. dişten süpheleniyorsanız da bitkisel jel ya da zeytinyağına karanfil koyabilirsiniz