3 aylık bebeğim 2 haftadır işkence gibi emzirmek. Uykuda tek güzel emiyor. Salya çok akiyo eli komple ağzında huysuzlukla emziriorum. Az emip ağlayarak bırakıyor hep böyle. Uyanıkken ağlayarak emip bırakarak iciyo. Gazi yok bazen de ishal. Benim düşüncem diş çıkartıyor olabilir. Belirtiler onu gösteriyor. Oğlum da 6 aylıkken başladı 8 9 aylarda çıkardı. ona sert sebzeler veriyodum kasıyor du. Ama bu daha bebek calpol geldi aklıma yarim çay kaşığı verdim. Günde iki kere versem rahatlatır belkii sütum hep boşa gidiyor kilo alması da lzm ama işte bebeğim bi ağrısı var bilmiyorum