Sedaw ayy ne güzel bizimde size yazdıktan sonraki gün kendi kendine 5-6 adım atmaya başladı ve hiç kalkmayan oğlum oturduğu yerden desteksiz kalktı buna bile şükür😬 canı isterse yürüyor biraz heyecanlanıyor sona doğru yıkılıyor üstümüze😅 yürüyecekler inşallah 🥰♥️