Selamlar.. Oğlum 14 aylık biliyorum her bebeğin gelişimi farklı ve genelde 18.aya kadar normal diyor doktorlar fakat oğlum 14 aylık oldu asla yürümek istemiyor sadece birkaç adım atıp oturuyor emeklemeyide 9,5 aylıkken yaptı ama popo üstü hiç diz üstünde emeklemedi halada aynı popo üstü gidiyor heryere yürümeye teşvik ediyoruz asla çok korkuyor direk yere bırakıyor kendini. Ne yapabiliriz önerisi olan var mı? Tanıdığım arkadaşlarım ayı yakın olanlar çoğu yaşına gelmeden yürüdü bizde tık yok üzülüyorum🥲 popo üstü gittiği için sanıyorum geç olacak tavsiyelerinizi bekliyorumm🙏🏽✨♥️