tugcely Balbebekimm Kıyamam patlama sürecinde dişi demekki kyamam sana da güzelce uyur da dinlenirsin inşAllah sende
Balbebekimm tugcely yarım saat önce uyuttum simdi çığlık kıyamet uyandi eli ağzında uyuya kaldı sallayarak
neslihanada O aylarda başlamıştı 8 aylıkken inciler dizildi 8 aya kadar kaşıyıcı vs kullandım ilaç değilde
yesimsenn Balbebekimm benim de bebeğim 15 nde 4 aylık olucak çok ağlıyor birde alt diş yeri beyaz olmuş eliyle oraya bastırarak kaşıyor sonra ağlıyor acaba siz naptınız aynı durum bende de var zor uyutuyorum hafif hafif ateş de çıkıyor