nilikonunannesii pogacayanaginannesi benim kızım da aynı kafayı yiyecem artık sabah 5 ten beri hiç uyumadı gözleri kızardı uykusuzluktan ağlamaktan ben de tükendim artık göğüslerim acıyor emzirmek istemiyorum bu yüzden mama da içmiyor beni emzik olarak kullanıyor resmen 😩
suheyla92 pogacayanaginannesi bi rahatsızlığı olunca surekli memede kalip sakinlesmek istiyorlar dertlerine orda deva bulmaya calisiyorlar gaz sancisi vardir muhtemelen. Calpol verin 1 cay kasigi rahatlar bebek biraz uyur hem.
pogacayanaginannesi suheyla92 malesef yok ağrı kesici şuana kadar hiç ihtiyaç duymadık o yüzden almadık yarın hastaneye götürcem
nilikonunannesii pogacayanaginannesi valla en son pes etti uyudu bizimki bekledim kucağımda tam uykuya dalmasını sonra yerine koydum. Bir de şeyi deneyin ince bir müslin örtüye sarın yerine koyarken yatak soğuk geldiği için de uyanıyorlarmış. Uyuyunca direkt koyun daha rahat uyur. Ben de bugün öğrendim denedim şuan uyuyor yatağında.
pogacayanaginannesi nilikonunannesii yatağımda yanımda uyuyor şuan benimki de sabah ilk işim hastaneye götürmek belki grip başlangıcıdır bilmiyorum üzülüyorum kızım için uyuyamıyorum şuan
nilikonunannesii pogacayanaginannesi ben yanımda yatırmaya korkuyorum beşiğinde ama o da yatağa yapışık gözüm üstünde sürekli bakıyorum o yüzden bende uyuyamıyorum. Rabbim yardımcımız olsun inşallah çocuk büyütmek meşakkatli bir iş hiç kolay değilmiş.
pogacayanaginannesi nilikonunannesii kesinlikle çok zor kaç defa uyuttum besigine koyunca uyandı bende son çare yanıma aldım uyku uyuyamam ki zaten bu gece gözüm üstünde hep uykusunda bildiğin ağlıyor şuan
nilikonunannesii pogacayanaginannesi kıyamam ya dertlerini anlayamamak da zor inşallah iyi olurlar hemen
Sunismyson pogacayanaginannesi kulağına dokunduruyor mu? Yani temizleme çubuğuyla temizlerken çok tepki verip ağlıyorsa eğer iltihap olabilir biz öyle fark etmiştik.
pogacayanaginannesi Sunismyson evet biraz masaj yaptım kulağına ağlama falan olmadı kulak cubuguyla denemedim şahsen
Sunismyson pogacayanaginannesi tamam ağlamadıysa kulağında sorun yoktur çünkü banyo sonrası havluyla bile dışardan dokundurmuyordu bebeğim o yüzden bu konuda endişe etmene gerek yok.
Mirabia pogacayanaginannesi gazı olabilir yada büyüme dönemlerinde yapıyolar bazen . kulak ağrısı değildir. Benim kızım diş döneminde kulağını tutup ağlardı ama sakinleşirdide arada, doktora götürmüştüm kulağı ağrısa hiç sakinleşmez hiçte susmaz demişti
pogacayanaginannesi Mirabia büyük ihtimalle sancıdır uyuyorken bile ağlıyordu arada o kadar uykusuz kaldı ki uyanmiyordu da
dadas25 Biraz calpol ver bence sancısı olmuş da olabilir benim bebeğim ağrıdığında kulağını çekiştiriyordu öyle anlamıştım ağrıdığını geçmiş olsun şimdiden
pogacayanaginannesi dadas25 malesef ki evde yok henüz hiç almadım yarın yazdiracagim evde bulunsun karnını falan sıcak tutuyorum masaj yapıyorum arada
pogacayanaginannesi nilikonunannesii inşallah rabbim bu hayırlı günler adına yavrularımıza şifa versin onları bizlere bağışlasın inşallah