pogacayanaginannesi Kızlar sabah 8den beridir uyumuyor kızım memeden ağzını çıkardığım gibi ağlıyor gazı yok çıkarıyorum karnı da tok altı da temiz acaba kulak ağrısı mi kulak ağrısının ne gibi belirtileri var acaba lütfen bilen yazsın
etl pogacayanaginannesi benim bebiş (7 aylık) sürekli kulağını çekip sabaha kadar uyumamıştı hep ağlamıştı. Ben hemen doktora götürdüm. Hiç bir şey çıkmamıştı. Üzülmeyin belki sadece sizi çok sevdiği için öyle yapıyordur. Emzik denenidiniz mi? Birde sütünüz olduğundan emin misiniz belki yorğunluk sütünüzü azaltmıştır ve bebek doymuyordur
nilikonunannesii pogacayanaginannesi benim kızım da aynı kafayı yiyecem artık sabah 5 ten beri hiç uyumadı gözleri kızardı uykusuzluktan ağlamaktan ben de tükendim artık göğüslerim acıyor emzirmek istemiyorum bu yüzden mama da içmiyor beni emzik olarak kullanıyor resmen 😩
Meri-Mel pogacayanaginannesi Heee o zaman götürmeyebilir canım kulak ağrısı neden aklınıza geldi grip falan mı oldu canım 😔
Meri-Mel pogacayanaginannesi Seni de istiyor olabilir sebebi de olmuyor bazen bebislerin bu dönemleri 🥰
pogacayanaginannesi Meri-Mel sabahtan beridir emzik gibiyim kucagimdan hiç indirmedim yarın doktora götürcem size çok teşekkür ederim