betul97_ doktora güveniyorum özel kliniğe gidiyorum bilmediğim şeyleri mesaj atıp öğreniyorum öyle içim rahat ediyor ama benim çevremde de var eskiden de kullanan var eşimde cok istedi bugun ama tam e bebekteyken cevap gelince almadık , promalt altım bir tane tadını merak ettim onu deneyeceğim, gerçi tekirdağdaki prof de önermedi bu içeceği ama işte doktor doktoru tutmuyor sanırım siz kullandınız mı süt arttırıcı takviyeler içecekler vs 😊