kuzeycinarbaby Anneler acil mama sandalyesi almam lazım öneri de bulunabilir misiniz marka markasız fark etmiyor trendyoldan wellgro aldım ama iade edicem hiç iyi değil beğenmedim
prensesannesi07 kuzeycinarbaby kızlar pahalı birşey almak gerçekten gereksiz A101 bile gelen mama sandalyesinden aldım kızım şuan 21 hala kullanıyorum birşey olmadı maşallah ve ben aldığımda 200 tl almıştım
ilay-mom kuzeycinarbaby e bebek multi mama sandalyesi, masalı model cok memnunum ilerdede kullanması için aldım
ley_la İkea antilop modeli öneri üzerine aldım ama çok pahalı bir şey almaya gerek yok ebebekte daha uygunu var kendi markası oda iyi
betul97_ ilay-mom Kurdun mu canım nasıl kaliteli mi bende almak istiyorum 4 ay 25 günlük olduk baya araştırdım da böyle masa ve sandalye olarak ayrılması daha uzun süre kullanışlı olduğunu arkadaşım da söyledi oğlu 3 yaşında hala kullanıyor
ilay-mom betul97_ doğum tarihlerimiz aynı 😊 evet ben kurdum yavaş yavaş oturtmaya başladım belli sürelerle memnunum, ayakları sarkmasın diye de ufak yumusak yastık koydum 😂
amazontuba kuzeycinarbaby valla daha yeni chicco marka aldım 2.el letgodan mis gibi. Mağazadan 10 bin e alacağım ürün 350 ye denk geldi tertemiz de geldi 2 çocuk büyütmüş hala sağlam
amazontuba kuzeycinarbaby sağolun 🥰 benim kız biraz değişik kullnmıyo bazen aldıklarımı güvenmediğim için böyle aldım siz bebeğinizi daha iyi tanırsınız tabi kesin oturur derseniz aklınıza yatan bişey de alabilirsiniz 🥰
betul97_ ilay-mom Yaa saat kaçta doğdu kızınız var değil mi sizinde😊😊 Cumartesi doktor randevumuz var pazar günü de alacağız inşallah bakalım ne diyecek
ilay-mom betul97_ evet kızım var , saat 11:04 de oldu 🫶🏻 ben doktora sormadım mama sandalyesiini de yürüteçi soracağım yarın mesaj atıp ona göre alacağım, yürüme arkadaşı da önerebilir bilmiyorum hiç. Sizin doğum saatiniz kaç peki 😊🙏🏻