nilaykara Kimi doktorlar 40 gün geçsin öyle yapılsın diyor kimisi de yeni doğan sünnetini öneriyor ben kendim 2-3 aylıkken istemiştim ama eşim kıyamadı daha küçük diye ben de çok anlamadan yapılsın istiyordum sonra neyse bir daha eşim ikna oldu. 4 aylıkken yaptırdık çok şükür ama o da sonradan pişman oldu çünkü artık bebeğim dönüyordu döndüğü için de tabi biraz o kontrol süreçlerinde zor oldu ama sünnet sırasında hiçbir sıkıntı yaşamadık hiç hissetmedi hiç ağlamadı bile ama benim tavsiyem 2-3 aylıkken özellikle dönmeden yaptırmanız en iyisi diğer türlü çok da hareketlenecek iyileşme süresi çok daha uzar bakımı daha zor olur