fedeye ilk gün zaten sargılı ağrı kesici iğne verdiler yarım saatte bi damlat dedi üzerine fitil verdi onu da ¾ saat arayla 2 defa yarım yarım verdik ertesi günün akşamında geldi sargıyı açtı pansumanını yaptı karton bardağı kesti üzerine koyup bezi bağladı günde bi defa krem sür ve günde bir defa da yeşil sabunla yıka dedi belden asagıyı sabah akşam da pansuman yaptık (ben sabah akşam kremi sürdüm bişey olmuyor yani karton bardağı da 3 gün koydum diğer günler sadece krem sürüp bezi bağladım