eylm1 11 ayı bitirmemize az kaldı , bizimki sabah 7 gibi kalkıyor en geç uyanınca kahvaltısını yapıyor biraz oynayıp uyuyor kalkınca mama veya sagdigim sütü veriyoruz duruma göre sonra biraz geçiyor oyun yaramazlık derken çorbasını içiyor uyuyor bir daha uyanınca akşam(5-6 gibi ) biz ne yiyorsak ondan az çok veriyorum yeterli yemezse corbasindan takviye yapıyorum, 8 gibi meyveli muhallebi tarzı bir şeyler hazırlıyorum onu yiyor 9 gibi eğer boşaltım o gün iyiyse 4-5 ölçek arası mama içer uyur eğer iyi değilse içmeden uyur 1-2 saat sonra ağlar o zaman mamasını içer tekrar uyur gece de kalkınca emziriyorum kalkması da duruma göre değişiyor bazen sık sık uyaniyir bazen de 2 defa filan uyaniyor keyfi nasıl isterse