Biz 11 aylık olucaz 4 gün var. Ben son uykudan en geç 5.30 da kaldırıyorum ya da uyanıyor. Mama yapıyorum hemen 19.00 da da az çok fark etmez ne yerse yediriyorum. Alerjisi olduğu için her şeyi veremiyorum maalesef çoğunlukla meyve akşamları. 9 gibi de mama içip uyuyor yeniden gece bu şekilde ilerliyoruz. 12.30_.01.00 gibi mama için kalkıyo birde 5 gibi içiyor.