1807symalml kıyamam ya neden uyku eğitimi? Daha 6 aylık. O sensiz uyuyamiyor uyumak istemiyor. Belki biryeri ağrıyo belki diş cikariyo aglaya aglaya kendi basina mi uyusun.. bebegin beşigini boşunami sallanir yapmislar, bosuna mi ninniler var.. sadece ornek olsun diye soyluyorum, esinle ayri yatmaktanmi korkuyorsun, yada cocugu uyutmaya zamanin mi yok, yada bebeginle ayni odada uyumak mi istemiyorsun, eskiden isten gücten bakamazmis anneler bebeklerine aglarlarmis ister istemez simdi onlari aglatarak uyutmamiz icin o kadar sebebimiz varki.. rahatimiz bozuluyo o bebek ya birak istedigi gibi uyusun. Annesiyle mutlu oluyorsa annesiyle. Cocuk son care oyuncagina sarilmis. Allah korusun bisey olsa keske aglatmasaydim diyeceksin. Bu kadar kormmayin bebeklerinizden sizi rahatsiz edecekler diye. Benim oglum da uzun bi sure gece ikiler uyuyordu, gunduz saat bire kadar uyuyordu 6 bucuk aylikken simdi 7 ay 22 gunluk. Uyku saatlerini degistiriyo ara sira. Hic saat tutmadim ne zaman istedi uyuttum. Duzen olma sansi yok. Onlar buyuyorlar. Duzenim var diyende yaniliyor illaki bozulacak. Dis cikaracak gaz sancisi olacak.. bebeklerinizi ozgur birakin. Zaten ogrenecekler kendi kendilerine uyumayi. Uyku egitimi verenler yazsin demişsiniz ama kiyamadim bebeginize o yuzden yazdim