1807symalml Lütfen sadece uyku eğitimi veren anneler yazarsa çok sevinirim . Daha önce bir tartışma konusu acmıstım uyku egıtımıyle ılgılı cok arastırmalarım sonucu yalnız mutlulugumu burda paylamak ıstedıkten sonra yazılanların haddi hesabı yoktu bırakmak ıstedım hatta dırek bebegımı koynuma alıp yatırmıstım . Daha sonra tekrar devam etme kararı aldım cnku gercekten cok arastırdım ve dogru adımlarla ılerlersen Allahın ıznıyle bır sorun olmayacagını bılıyordum . Hele ki bir iki gün ıcınde sonuclarını cok guzel almaya basladım bebegım mutlu ben mutlu devam edıyorum . Yalnız bu egıtımı veren annelere sormak ıstedıgım aeyler var yardımcı olursanız fıkırlerımızı bılgılerımızı paylasırsak cok sevınırım . Bu arada bebegım 6 bucuk aylık 6. Ayının baslangıcında basladım egıtıme . 🤍
Gksaksl 1807symalml Ben veriyorum canım bir danışmanla birlikte. Aslında geçen pazar bitiyordu bizim normalde ama oğlum domuz gribi oldu çok kötüydü 1 hafta ara verdik gibi bişey oldu bu hafta son bulcak inş🙏🏻 Çok memnunum iyi ki vermişim hayatımız evimiz düzene girdi oğlum erken uyuyor kaliteli uyuyor keyfi daha yerinde oluyor. Ayakta salladım 8.5 ay ve uyanana kadar dururdu bazen 2 saat öylece oturur bir iş yapamazdım beşiğinde uyumaya alıştı. Kucakta hoplaya zıplaya uyuturduk bazen de kan ter içinde kalırdık o bitti. Kendime vakit ayırıyorum akşamları artık şükür🙏🏻 Sorularını alabilirim bana da faydası olur belki.
Mahinev 1807symalml cnm hatırladm seni bebeğin bayağı ağlamıştı bende uyku eğitimi veriyorum kesinlikle odadan çıkıp ağlatmamak lazım o zamnda yazmıştım uzun ilk tracy hogg yöntemi var biiraz araştır onu istersen
Mahinev 1807symalml bana kalırsa bebeğin bu yönteme hazır değil bende bir çok yöntem denedim 2 aydır uğraşıyorum hala yeni yeni alışmaya başladı hazır olmayınca olmuyor çokta zorlamamak lazm en ağır yöntem ferber yöntemi mesela ağlatarak veriyor ama onda bile ara ara yanına gidip konuşuyorsunuz belli bir süreyi geçerse o günlük eğitimi sonlandırıyosunuz ve bu yöntem 3 günde sonuç veriyor sizin bebeğiniz bayağı olmuş yazık günah canm başka türlü dene belki bir derdi vardır
Lilan 1807symalml benim doktorum 1 yaşından önce uyku eğitimi verilmez demişti , sizinlede paylaşmak istedim. Bebek psikoloji diye birşey var ve bebeği inanılmaz etkiliyor. Kitapları var okuyabilirsiniz. 1 yaşından sonra düzene koymak en doğrusuymuş.
Fatmakarts Gksaksl nasil.bi eğitim verdiniz kac aylik başladınız çok ağladı mı ağladığında ne yaptınız ve alışması ne kadar surdu
Kzy3 Gksaksl bazı şeyleri paylaşamıyosunuz galiba ama müsait olduğunuz bi zamanda bizlere yardımcı olabilcek şekilde yazarsanız çok sevinirim, tabi ki herkesin düzeni, bebeği farklı ama kendine göre şekillendirmeye çalışır herkes
1807symalml Gksaksl ah çok teşekkür ederim duygularıma tercüman olmuşsunuz . Şimdi şöyle biz ayın 20 sinde başladık ilk gün ilk öğle uykusuna yatırdıgımda 2 bucuk saat agladı zor bela dayandım görümcemin desteğiyle o da 7 aylıkken egitim verdi bebegıne ve suan 2 yasında . Ben cocuk buyutuyorum dersem yalan oljr bız oglumla oyun arkadasıyız dıyo resmen . Herseyın basının egıtım oldugunu dusunuyorum ben de . Ve bizim de suan maşaallah ınanılmaz guzel bır duzenımız var . Benım bebegım kız bu arada . Ece saat 2-3 de ancak uyuyodu babası da bende mahvolmustuk artık kiş kendimizi gectım uykusunu alamayan bı bebegım vardı oglen 12-1 gıbı uyanıyodu ama gece uykusu gıbı olur mu ve gunduz asla uyuyamıyodu emerek ya da sallanarak uyudugu ıcın yrım saat ancak uyku döngüsü olunca tekrar kendısı gecemıyodu uykuya . Daha bırsuru sey . Sormak ıstedıgım su . Benım gorumcem dedı kı ıhtıyaclarını karsıla konus anlat zaman gecırın ki bunları fazlasıyla yapıyorum bebegımle ılgılenıyım oyun oynayım onu asla yalnız bırakmayım dye evımın isine elımı surmuyodum bu kadar net yani . Bunları yap yatagına yatır ve cık odadan bır sıkıntı olmadıı surece . Bu sekılde yapmaya karar verdım ve basladım ve 2. Gunde bıle 1 saat aglamadan uyudu ıyı sonuc almay basladık . Ahh o kadar uzun kı konusmak ıstedıklerım buraya sıgmayacak 😂 sormak ıstedıgım sey su . 2 haftamız bıttı ama hala aglaması devam edıyo en fazla 20 dk kadar aglıyo bazen 10 bazen 5 ama hıc aglamadıgı olmuyo kameradan ızlıyorum sustugunda uykuya gecmek ıcın oyuncagıyla oynuyo vs ama aglıyo bunun nedenı ne olabılır basaramıyo muyuz dıye dusunup korkuyorum napıcagımı bılemıyorum modum dusuyo . 😢
zeynepcan1 Gksaksl Melek36 harikasınız ya linkiniz hayayıöınlurtardı başlamayı düşünüyordum kafamda sorular vardı ama içimden birşey hep doğru olmadığını söylüyordu.bir çok açıklamayı okumuştum ama bu kadar kaynaklarıyla detaylı bi yazı karşıma çıkmamıştı. Canısınız❤️❤️
1807symalml Fatmakarts aslında uzun uzun konusulacak bırbırımıze destek olacagımız bı durum bu mevzu burdan olucak bısey degıl . Yanı o kadar cok fikir verılecek aey var kı karaılıklı konusmak gerek . Istersenız ınstagramdan bu konu uzerınde konusmak ısteyen annelerle bı grup acalım oradan konusalım hatta whatsaptan falan da konusabılırız grup kurarız gercekten ınsanın destegge fıkırlere bılgılere cok ıhtıyacı oluyo . Ama tek ve net bıldıgım bısey varsa oda bu egıtımın kesınlıkle verılmesı gerektıgı yonundedır .
Asceyay 1807symalml Bir çocuk için okadar saat ağlaması 😒 Gerçektenbenim açımdan korkunç birşey ağlatarak eğitim veriyorsunuz ama bu çocuğun ileri yaşları nı düşünün yapmayın bunu yawucaklarınıza
Monarosa 1807symalml Siz bebeğinize çaresizliği öğretiyorsunuz ve hala sizden yardım istiyor ağlayarak. Yalnız bırakarak uyutmak için önce güven vermelisiniz. Kim west sandalye metodu , tracy hogg yatır kaldır yöntemleri var. İkiside bebeği yalnız bırakmadan sarılarak severek ağlatmadan uyutmayı amaçlıyor. Kim west in metodu çok iyi mesela. Bu şekilde deneyip güvenini geri kazanmaya çalışabilirsiniz.
1807symalml Deletedmom289 aslında sadece uyku egıtımı veren anneler olarak acmıstım ama sız nereden geldınız anlayamadım . Bu tartısmayı yorum ypılsın dıye degıl bu egıtımı veren annelerın bana ve bırbıırıne yrdımcı olmaları destek olmalrı acısından actım . Ben bebegımın kotulgu ıcın degıl onun ıyılıgı ıcın basladım ve o aglaması son oldu zaten . Yanı herneyse dedıgım gıbı konusmak ıstedıgım mevzu bu degıl her anne kendısı ve kendı bebegınıcın en ıyısını bılır . O yuzden sız bebegınızı kucagınız da meme de sallayarak vs uyutmayı tercıh edeblraınız sız bebegınızı asla aglatmayın cunku bebekler aglamadan buyurler degıl mı sızlere gore . Ama benım bebegımın aglamasında sakınca yok cok sukur ben onun yanındayım ve kaliteli dinç mutlu zaman gecırıyoruz aonsuz sukurler olsun . Artık birkin yorgun mutsuz halsiz yorgunluktan uykusuzluktan agrılarından aglayan bı annesı yok . Uykusuzluktan bitap dusen bı bebegım yok . Ben boyle dusunuyorum sızın yorumunuz ıcın de yıne de tesekkur ederım . Sevgıler
Elifismail 1807symalml grupta bende olmak isterim 5 ay 11 günlük oglum uyku egitimi bnm bütçemi aştıgı icin veremiyorum malesef
Deletedmom289 1807symalml yorum yapmama yasagimi var nerden geldiniz diyerek...zaten yorunlarida okuduysaniz o kadr aglatmaniza tepki verilms
Melek36 Ya lütfen şu linktekileri sonuna kadar okuyun. Özellikle son kısımları. https://www.doktoramcam.com/uyku-egitimi-dogru-bilinen-yanlislar/?gclid=Cj0KCQiAsvTxBRDkARIsAH4W_j-Nzh-dSeUGNZuoea32n4_Byz0eUIOsjACy775unTYsTIzGOmoYVcQaAs3OEALw_wcB
1807symalml Melek36 ahh sızın ıcın uzun guzel bı cvp yazmıstım ama betten dolayı sorun olustu ve sılındı . Kısaca soyle soyleyım özellikle yazdım ki uyku egıtımı veren anneler . Yani vermeyen ve karsıt olanlardan ıstemedım anlatabılıyo muyum lutfen sızı ılgılendıren makalelere goz atın . Tesekkurler !
1807symalml Egemen06 yanına gırıp sakınlestırdım ılk gunler uzun aglamalarında . Ve sonra sure kısaldı kısaldı kendısı alıstı sadece hala aglaması devam edıyo aslında aglamadan bahsettıgım sey bagırıyo aaaa falan dıye ıclı bır aglama degıl
Melek36 1807symalml tüh cevabımı alamadım sizden. Kısmet değilmiş. Ama bu kafayla kim ne dese boş zaten. Size değil böyle yetişen evlatlara üzüldüğüm için göndermiştim. Ama eminim ki okumamışsınız. Yoksa o makalede yazanı okusaydınız biraz içiniz cız etmeli ve size acaba dedirtmeliydi. Aksine çemkirebildiğinize gore okumadığınız çok net. Ha bu arada ben karşıtlığımı belirtmek için değil öğrenilmiş çaresizlikle büyüyen bu bebeklerin anneleri belki hatalarını anlarlar diye linki göndermiştim. Ama eyvallah hayatınızda başarılar.
1807symalml Monarosa aramız da guven problemı yok cok sukur . Bunu anlayabılecek anne bebek bagına sahıbın . Ki bebekler kindar varlıklar degıldırler . Ben onun yanındayım ve her ıhtıyacını karsılıyorum kaliteli zaman gecırıyoruz vs vs . Ve suan aldıgım sonuclar ınanılmaz cok sukur . Her neyse bu akcıncı yazısım bılmıyorum fakat sadece egıtımı veren anneler yazsın lutfen ! Yargılamak ısteyenler yazmasın ya rica edıyorum
Egemen06 1807symalml odaya girip sakinleştirdim diyorsunuz ilk başlarda. Demek ki beşiğe koyup çıktınız. Bunu tavsiye etmiyorum. Ben 7.ayda uyku eğitimi verdim danışmanımla. Asla ama asla odada ağlarken kapı önünde beklemiyoruz. Uyuyana kadar odadayız, çünkü ona güven vermem gerekecek o güvenirse Zaten beni görmeden uyur.
Monarosa 1807symalml yargılamıyorum sizi. Ben yatır kaldırı 1 ay denedim ve dediğiniz gibi kısa sürede olsa ağlamadan uykuya geçmiyordu. Sonra yöntemin bebeğime uygun olmadığını anlayıp kim west in sandalye yöntemini uygulayıp sonuç aldım. Siz de yönteminizi sorgulayabilirsiniz.
Azygos Monarosa tam nasıl yaptınız ne kadar sürede sonuç aldınız ve de bebeğiniz kaç aylıktı ayrıntılı yazma şansınız olursa çok sevinirim 😊