sblnzl lamiakus kızım da 17 aylık bu konuda bende çok kararsız kalıyorum ama genel de çoğu insan çorba veriyor öğlen öğününde bende çorba veriyorum çoğunlukla . Yarım saat 1 saat sonra da meyve yiyor bence doyarlar
Oglusumunannesii lamiakus benim oğlum 2 yaşında öğlen yemeğinde tek çorba veriyorum aksamda yemek tarzı , onun dışında sabah kahvaltı 1 kerede ara öğün
lamiakus Oglusumunannesii yemek konusunda cok kasmısım kendimi o zaman. 2 köfte biraz patates desim bir hanım bana az veriyosun demiş corbayı yemekten saymamıs. İnsanın kafası karısıyor
Oglusumunannesii lamiakus Önemli olan hem besleyici hem de biraz kalorili olması mesela balkabagi yada domates çorbası yapiyorsam içine tam buğday unu ekliyorum yoksa doymaz gerçekten
mombebiss02 lamiakus bebeğim 17 aylık öğlenleri genellikle hep çorba içiyor başka bişey çok yemiyor bende çorbanın içine ekmek doğrayıp veriyorum öyle güzelce yiyor bence gayet yeterli neden öğün sayılmasın ki