lamiakus Kızlar ben besleyici vitaminli corba yapıp öğlenleri ekmek doğrayıp veriyorum. Kimisi çorbadan öğün olmaz diyor. Ama içine kemik suyu vs katıyorım. Tam buğday ekmeğiyle veriyorum. Yani bizide böyle büyütmüş annelerimiz. Sizce corba öğün olurmu. 16 aylık kızım
sleepnessnami lamiakus benim kızım da öğle uykusundan kalkınca çorba yiyor içinde ekmek bile yok siz düşünün neden olmasın ki
byzyldz lamiakus olur tabiki zaten aç kalsa anlarsınız vitamin olarak da yaptığınız çorbaya göre değişir
serendipity16 lamiakus ben hep akşamları çorba veririm ama benimki koyu çorbalar öyle su gibi olanlardan değil içine her şeyi atarım gayet vitaminli yani ki ben ekmekle vermiyorum çocuk doyuyorsa neden öğün olmasın ki
Mnli lamiakus benim kızım öğlenleri sadece çorba içiyor 17 aylık ekmek de yemiyor çorbasını kıymalı yapıyorum ve püreden hallice katı kıvamda veriyorum 1 kase de değil yediği yarım kase 3 sebze 1 diş sarımsak 2 kaşık kıyma pişince zyağı tarifim de bu bundan 3 porsiyon çıkıyor 3 öğlen yoksa zaten başka bişey yemiyor 🤷🏼♀️
sleepnessnami lamiakus benim kızım 22 aylık 11 kilo ne alıyor ne bir şey aslında yiyor da ama yeteri kadar boğazlı bir çocuk değil ekmek çorbaya katsam yemez
Beyzaveduru Ben de hep öğlenleri çorba veriyorum ekmek de hiç vermem. Çorbalar sulu değil Baya mama gibi olmalı. Denge çorbası dedikleri şekilde içinde et tavuk gibi bir protein bir çeşit sebze ve karbonhidrat olarak da şehriye yulaf unu pirinç vs olmalı. Bu şekilde olursa tüm ihtiyacını almış olur
Mnli lamiakus benim kızım 2800 doğdu şuan 17 aylık heralde 9 kilo yani kilosu düşük ama hiç bir şey yemiyor sabah yumurta yarım porsiyon meyve ve ceviz (her zaman yemiyor) akşam evde ne pişirse o ne yerse ama yememe seviyesi öyle böyle değil sabır taşını çatlatır 2. Çocuğum ilki yemiyor sanıyordum bunun yanında o yiyormuş
Tansukiz lamiakus çorbadan öğün olmuyor muymuş .. allahım herkes bişi konuşuyor ye kızım 2yaşında sabah kahvaltı öğlen meyve kuruyemiş bisküvi vs öğle uykusundan sonra ekmekli herhangibir çorba akşam da biz ne yiyorsak onu yer. Arada sebze yemeği yaparım yüzüne bakmaz çorba ister. Kilosu şu an ortalamanın altında fakat 3-4 aydır yakamızı bırakmayan bir ishal kusma hastalığımız var ondan kaynaklanıyor öncesinde ortalama üzeriydi bu dönemde bayağı kilodan kaybetti. Yani bilemiyorum menü mü çıkarmak gerekiyormuş zaten kuş kadar yiyorlar.
lamiakus Tansukiz bu konuda anneler o kadar çelişkiliki ilk cocugum bende ne yapcagımı sasırıyorum bazen
Mircet lamiakus benim kızım 4 yaşında hala öğle yemeği çorba.Yoğurt yemiyor ben de yumurtalı yoğurtlu kemik sulu çorba yapıyorum
Teusa Bu konudan ben de çok zorlandım ya. 3 yaşında şuan ve yediği çorbaları bile yemiyor. Önceden mercimek çorbasıni baya besleyici yapardım ve yoğun.. şimdi yemiyor bile. Nerdeyse tek öğünle geçiriyor.
mekame3 lamiakus kim diyor ya öyle bişey olur mu boşverin siz yaptığınız gayet besleyici bide et suyu kemik suyu mis
Teusa lamiakus 14 kg. Hareketli bide almıyor. Yine ben evdeyken pilav et, omlet vs onlari yiyordu. Okulda da doğru düzgün yemiyodu da, akşam bir öğün giriyordu midesine. Anneannesine geldik makarna sütten başka bişi surmuyo ağzına