yldrm12 Chery samsuna fabrika açıyor. Yani pazardan çekilme gibi bi durum söz konusu olmaz ama herkes çok yakıyor diyor
nslhnak _alyazmali_ peugeot 3008 al bacım suv. Bende var gayet güzel her konuda. Chery bana pek güven vermiyor, Çin malı, arkasında durmuyor firma diye bir çok söylenti vardı
_alyazmali_ nslhnak yakıtı nasıl depoyu fullediginizde kac gun dayanıyor ekonomik mi konforu falan nasıl içi geniş mi ne zamandır kullanıyorsunuz
Deletedmom_206 _alyazmali_ Eşime sordum cherry beş para etmez dedi. Toyota Corolla önerdi. Toyotanın hibrit arabaları ve Nissan Qashqai