MeteNaz 1.100 düşünüyorum. Aracım Audi çıkışlı özel sipariştir. İkinci sahibiyim ben. İlk sahibi eşi için özel sipariş vermiş. Özel olarak içi krem renk ve anahtarsız çalıştırma yaptırmış. Bu modellerde anahtarsız çalıştırma mevcut değil. Hız sabitleme, ısıtmalı ve elektrikli aynalar, park sensörü, start-stop, elektrikli el freni, yokuş kalkış desteği özelliklerinden bazıları. Buradan da bu konuyu konuşmak değişik oldu. 🤣 kendi aracım için demiyorum ama araç alacaksanız Audi tavsiyemdir. A1 alsanız bile bence Audi. Çok araç kullandım kendimi sadece audide güvende hissettim. Yol tutuşu mükemmel, fren sistemi çok güzel. Karda bile yazlık lastiklerle yolda bırakmadı beni. Asla kıç atma olayı falan yaşamadım ki deli kullanırım biraz. 🤣 ben model yükseltmek için satmak istiyorum. Taigo 2023 istiyorum. Audi yeni modelleri maalesef pahalı. Ama bir gün tekrar audiye kesin döneceğim.