7 ay 20 günlüğüz ilk zamanlar dr browns biberonu içiyordu arada sırada veriyorduk biberon. emzikte kullanıyorduk 1 ay kadar kullanabildik iki buçuk aydan sonra ne emzik ne biberon verebildik. Ne zaman versek dişlerini kaşıyor. Biberonda dr brownsı tekrar denedik almadı, lansinohu arada içer gibi yapıyor 10-20 cc anca, philips avent almadı. Sütüm hızlı aktığı için akıştan kaynaklı kabul etmiyor diye düşündüm biberon emziklerini hızlı akış aldım ama yine de biberon ağzına deyince direk diş kaşımaya başlıyor. Ne kullanabilirim. Başına böyle bir durum gelmiş olanlar ne denediniz?