Annesininminnagi Ben yaptırdım, hiçbir yan etkisi olmadı.Hatta bu aşıdan sonra oğlumun kakası hep düzeldi. Çok cıvık ve gün içinde çok sayıda kaka yapıyordu oğlum. Aşıdan sonra koyu, hardal renkli oldu. Önemli buldum ben bu aşıyı, doktorumuz da bahsetti 3 dozluk olanı önerdi “ rotateq “ yaptırdık. Siz niçin internetten baktıktan sonra vazgeçtiniz?