Bugün verem aşısı için gittim rota aşısı yapalım dediler ilk başta kabul ettim ama internette araştırdım biraz sonra vazgeçtim peki siz değerli annelerim aranızda bu aşıyı yaptıran oldu mu yan etkisi felan oldu mu mesela diğer 2 çocuğuma yaptırmadım o zaman böyle bir aşı Yoktu e tabi bunda da terreddütte kaldım