Aysemete 3 buçuk aylık oğlum. 2-3 gündür salyası var, eller sürekli ağızda bir de memeyi ve biberonu ısırıp ağzında geveliyor. Sanki diş yerleri kaşınıyor gibi. Nette bu aylarda normal olduğu yazıyor. 4 ay muayenesinde doktor anlar ancak dişmi değilmi.