Aysemete Kızlar kızım 3 aylık olacak sürekli ağzı akıyor sanki diş çıkaracak gibi sizce neden olur basına gelen varmı??
hazal_karaca Aysemete tükürük bezleri üretmeye başladı tıpkı bizim gibi ama yutkunmayı hala beceremiyorlar 🥴😂
aysebb Aysemete O aylarda başlıyor çok normal bir durum. Dişin ne zaman çıkacağı belli olmaz ama salya durumu uzun sürebilir yani
zumrut80 Aysemete benim kızımda öyle oğlumda salyalıydı :) bol bol önlük alın :) sıkıntı olduğunu sanmıyorum :) hatta bir süre sonra kendisi bilerek tükürüyor :)
likeli Aysemete salya 3. Ayda başlar normaldir diş belirtisi değildir. Bu ayda ellerini de sürekli ağzına götürmeye başlayabilir o da normal endişe edilecek bir durum yok. Bol bol önlük yakalık edinin birkaç ay boyunca çok ihtiyacınız olacak
melikese Oral döneme geçtiklerini ellerini ve kavradıkları her şeyi ağızlarına götürceklerini okumuştum bir doktorumuzun inst sayfasında salyanın da bu dönemde normal olduğunu yazmıştı
3kedili2bebekli Aysemete tükürük salgısı 2. Aydan sonra artmaya başlıyor ve uzun süre böyle gidecek ben muslin önlük almıştım çok iyi idare etti 13 aylıklar dış çıkarıyorlar hala akıyor sürekli salya çok normal bir durum
faziletthr Aysemete bizimde öyleydi bn ısrarla diş dedim dr tükürk bezleri çalışıyor ondan dedi dr haklıymış 😀 5ay 20 günlüğüz yeni kabardı alt diş bugün yarn bekliyorum
asell_asl Aysemete diş çıkarmasa bile 3. Aydan itibaren bebeklerin salyaları akar. Şimdiden başlıyor diş yerini yapmaya. Ama merak etmeyin henüz çıkarmaz . Çok normal ve olması gereken bişey aslında endişelenecek bir durum yok 🎈