balcocukkk bende hep çalıştığım için alışmıştım oğlum 7 aylık olunca haftasonları güzellik kutduna gitmeye başladım eşim yada annem bakıyordu şimdilik evde kendi istediğim saatlere günlere göre müşteri alıyorum oğlum biraz daha büyüsün bi ofis açmayı düşünüyorum hatta