pimpiriklianne43 kızım 5 yaşında bize genetik testi ilk başta önerdiler fakat biz yaptırmadık o dönem doktorumuzda tahlillerde belli bariz bir eksiklik var zaten test versenizde bişey değişmeyecek dedi ya annede yada babada bu taşıyıcılık var bebege gecmıs dedı kızım 7 günlükken basladık biz ilaca suan 5 yasında 6 ayda bır kontrole gıdıyoruz çok şüküt sağlığı iyi hersey yolunda ilaca devam dıyor doktor bu testle vs bıseyle bırakılmaz ılac ömürlük dedi nisan ayında gıttık en son ozamanda verdık testi bakalım ne cıkacak ne çıkarsa çıksın vitamine devam dediler