mirayyldrm19 şikayete ve şüpheye göre en uygun teste karar verip öyle yapıyorlar (çocuk nöroloji çocuk metabolizma bölümü), testi yapan da tıbbi genetik bölümü. ben gelişim geriliği sebebi ile önce nöroloji Dr na götürdüm o wes panel testi istedi örneğin. önce Cerrahpaşa ya götürdüm ama oradaki tıbbi genetik uzm uygun görmedi bu testi kromozom bakalım dedi. bende kabul etmedim. Tekirdağ’da üniversite hastanesine götrdüm orada verdik sonuç 1 ay içinde çıktı. Cerrahpaşa daki Dr a da ayrı sinirliyim ona gerek yok dediği testte tanıyı koyduk. onu dinleseydim şimdi hala ne oldugunu bilmeyecektik ve öğrenmek için geç olabilirdi.