serap0707 aynı durumdan bende muzdaribim birde benim bebekler ikiz 40 gün oldu bize ama gözümün yaşı dinmedi süt gelmiyor yani tık yok sağarsam bazen geliyor yoksa yok zaten ikiz yetmiyor ama şu duruma bakacak olursak tek bebek olsa bile şuan doymaz mecbur mama veriyorum bugün ful mama ile beslendiler ve piskolpjim bozuldu ağladım yine gelmeyince gelmiyor ama herkesin sistemi farklı benden gelmedi ama belki sizden gelir siz bol bol emzirin mochi diye bir marka var onun giyilebilir göğüs pompası var otomotik sağım yapıyor biraz pahalı ama ben sipariş ettim sürekii onu takıp sağım yapsın belki bir umut gelir diye sizde deneyin