serap0707
Bebegim mememden emmiyor maalesef. Ben gunde 7-8 kere sagim yaparak artirdim sütümü. Memeyi bosalttikca yerine daha fazlasi geliyor. Emzirme destek sistemi kullanarak sütünü artiranlari da duymustum bunu da bi arastirin isterseniz. Stres yapmayin, su için, dinlenmeye çalışın, sütünüz artacaktir. Hiçbir sey ise yaramazsa da dünyanın sonu değil, formül mamalarla büyüyen cok tanıdığım var hepsi cok saglikli ve anneleriyle cok guzel iliskileri var