Meri-Mel ya memnun olmamak ile alakası yok . Farkettiysen cogunlukta benim gibi düşünüyor 🙂↕️ yani ana sayfada olsa , foruma girince olmasaydı çok daha hoş olurdu . Ayrıca bu uygulamayı kullanıyorsam elbette ki elstiricez ki geliştirilsin . Bu arada sizde KLASİK TÜRK MİLLETİ GİBİ hemen celallenmişsiniz 😂papatya çayı içiniz 🍵