24 saat sabredemiyor musunuz ki kalkmasını beklemek için 🤷🏼♀️ ya da şöyle yapın 24 saat bakmayın foruma 🤣 siz yoruma odaklanamadığınız için kar taneleri gözünüze batıyor bence ben yorum yaparken görmezden geliyorum yorumuma odaklandığım için asla gözüme gelmiyor bile ki gelse de çok hoş bence ❄️☃️🌨️