goktugunannesii_ gece elleri hep ağzındaysa mızırdanıyorsa sürüyorum rahatlatıyor. Ama çok çok mucize birşey değil. Ben çok huzursuz olmadığı sürece jel veya ağrı kesici kullanmıyorum. 2,3 yaşına kadar diş çıkarcaklar biraz da alışmaları gerekiyor diye düşünüyorum.