Ayseee12_ goktugunannesii_ merhaba bizimiide bugun 8 aykik olacak altıda disi var kasik vurunca da tak tak ses cikiyo siz hic garketmis miydiniz sizlik yada patlama filan
mekame3 goktugunannesii_ yaaa benim kızımda 7 aylık 3 gecedir ağlayarak uyanıyor diş etleri de hala şiş değil ne zaman çıkar sizce 😬😅
Aysunnkaya goktugunannesii_ hadi gözünüz aydın 😅 benim oğlum da 5 ay çekti 9 aylıkken 3 tane aynı anda çıkardı şimdi 10 aylık iki tane yolda 😂
gserap goktugunannesii_ benim bebeğim de birkaç gündür uykuya dalamıyor sürekli salyası akıyor eli eğzında sanırım dişi çıkacak. Ne kadar zamanda çıktı peki ?
seyma51 Kaç aylık, benimki 5 gün sonra 5 aylık olacak saat başı uyanıyor çoğu zaman çığlık çığlığa uyanıyor ama damaklarında herhangi bi belirti yok 🥲
ikiprensesbebiss seyma51 çığlık atarak uyanıyorsa çok yüksek ihtimal diş sancısıdır , geceleri çok tetikler 14 aylık bebeğim hala o şekilde uyanır diş sancısından
goktugunannesii_ mekame3 valla bizim şişti tam 2 gecedir yarım saatte bir uyanır olduk meğer diş çıkıyormuş
Ayseee12_ goktugunannesii_ bizde de gecen hafta oldu da dun farkettik disi patlamis yaa bugunde biraz huzursuz
goktugunannesii_ Ayseee12_ sanırım bu dişler hem bizi hem bebeklerimizi mahvedecek Rabbim yardımcımız olsun
goktugunannesii_ Ayseee12_ bakalım bugün calpol verdim eltim ağrısı olursa biraz ver demişti bu gece nasıl uyuyacak bekliyorum
gizemvatansever Hadi hayırlısı olsun, darısı diğer dişlerine :)) bizim çıkalı 2 hafta oluyor. Üstten de geliyor sanki. Tam rahatlayacağız derken hop başa sarıyoruz 😬
goktugunannesii_ gizemvatansever bizim de bugün çıkana bakarken fark ettim bir tanesi daha patlayacak bizimde sanırım zor valla Rabbim yardımcımız olsun ağrısız acısız inşallah atlatırız
aslanimalp goktugunannesii_ gece elleri hep ağzındaysa mızırdanıyorsa sürüyorum rahatlatıyor. Ama çok çok mucize birşey değil. Ben çok huzursuz olmadığı sürece jel veya ağrı kesici kullanmıyorum. 2,3 yaşına kadar diş çıkarcaklar biraz da alışmaları gerekiyor diye düşünüyorum.