benseninanonim aslananne27 maygirl takip ettigim bi cocuk doktoru soylemisti bunu amacim korkutmak falan degildi ben de anneyim
aslananne27 benseninanonim yok canım 12. Ayda yürümemesi çok normal ama tutunup kalkmalı sıralamalı onu demek istemıstır doktor yürüme 18,gec 19 . Aya kadar normal