Sevcan19077 seni şuan o kadar iyi anlıyorum ki benım de oğlum 17 aylıkken yürüdü 😊12 aylıkken emekledi 14 aylıkken tutunup kalktı koltuklardan tutunarak sıraladı 17 aylıkken de yürüdü bu zamana kadar yürümüyor diye 4,5 doktora gitmişimdir 🤭hepside sağlıklı bi Bebek sıkıntısı yok cesaret gelmemiş dediler cesaretlendir dedi eve geldim direk yürüme arkadaşı aldım çok sevdi alır almaz sürmeye başladı 😂evi turluyor du onunla sonra her gün günde 4,5 defa olmak üzere oğlumun sırtını koltuğa dayardım elime de emziğini alırdım emziği onun için hersey olduğu için 😂sizde öyle yapın hayır dıyemeceği gelıp alabilecek bişiyi elinize alın ve karşısında oturun gel al de önce çok uzakta oturma mesafe kısa tut baktın gelıyor git gide uzak dur düşünce tepki verme korkması. Afferin oğluma çok güzel geldin falan diyordum ben bunu yaparak 1 hafta içinde yürüdü 🥰🥹