suhedaaaaa nerminabs Yok tekli gebelikti o yüzden diyorum yüksek sanki diye ama tabii en doğrusunu doktor söyler
nerminabs suhedaaaaa yarın gitmeli miyim son adetime göre 5+6 görünüyor ama kalp atışını kaçıncı haftada duyarım?