bilge0912 ben de öyle gidiyorum başta her emzirme sonrası 10 cc ile başladım sonra arttı . Şu an 6 ay 21 günlük ek gıda alıyor ve 1,5 aydır sabah ve gece emiyor arada da ya çorba falan ya da çok açsa 210 cc mama . Bebek için en faydalıyı anne bilir benim de sütüm başta yağsızdı şu an iyice azaldı her yolu da denedim. Doyunca uyuyor mutlu bebeğim ben de mutluyum dolayısıyla. Herkes karışmaya çalışır hiç dinleme mama da zehri değil sonuçta