Balin_annesi ben eşimi seviyorum o da beni seviyor ikimizin arasında bir problem yaşamıyoruz evimin dışındaki insanlar için daha önce sorun yaşadım fakat çok saçma bence evimin içine ilişkime müdahale edilmesini kestim. Katlanmak yada mecburiyet yanlış olmuş bence. Herkes eviyle eşiyle çocuğuyla alakadar olursa kimse bişeye katlanmak zorunda kalmaz