Minii_baby bi arkadaş dedi köyü olmasida yeterli diye geçen ay hamilelik belirtileri vardı kan tahlili yaptım çıkmadı bir iki hafta sonra test yaptım senin yaptığından aynı senin gbi kenara koydum bariz iki çizgi çıktı kan verdim ama çıkmadı bunlardada bozuk oluyor