seftaliyanak Benim kızımda 5 ay 8 günlük doktorum baslandedigi için başladım önce yoğurt verdim meyveleri direk elie verdim suyunu emdi böyle tattirim yaptık. Şimdi şöyle anlatıyım ilk başta havuç ve balkabağı o haşlayıp ezdim zeytinyağı ile verdim biraz su kattım sonra her gün yanda iki günde bir farklı sebze kattım ki hangisine alerjisi olduğunu bileyim. Öğlen emzirmeden sebze püresini ama biraz sulu verince daha güzel aldı şu an püre için biraz daha erken oguruyor çünkü. İkindide de meyve veya yoğurt veriyorum mmeyveyi cam rendeden geçiriyorum. Biraz daha ilerleyince kahvalti kuşluk öğlen ikindi ve akşam menüleri olmaliymis. Sabah anne sütü sonra çok az yumurta sarısı peynir öğlen çorba ikindi meyve veya yoğurt gece uykusundan önce muhallebi 5 öğün anne sütü mutlaka olacak aralarda bunlardan azar azar çok az. Ayşe önerin sayfasında var ben şu an çorba ve yoğurt asamasindayim inşallah iştahlı olurda ilerde yer.
Tüm üstü başı batıyor kollardan geçmeli mama önlüğü alicam,
Philip wasabi buharlı pişiriciden alicam,(Şubat'ın çıkmasını bekliyorum belki Şubat indirimiyle indirime girer)
Mama kaşığı 3 li satilanlardan var plastik ama bpasiz onları kullanıyorum
Vitmakarna sayfasindan doğal ürünler aldım(bebek tarhanası,bebek muhallebisi,bebek bisküvisi filan tamamen doğal ilerledikçe onlardan vericem)
Yoğurt makinesi almayi düşünüyorum