Cam rende (sebze ve meyveler vitaminini kaybetmesin diye) buharda pisirme aparatı (çok güzel ben kendimiz için bile kullanıyorum araştır:) önlük,mycey kaşık var turuncu ondan aldık yumusak uçlu mama kasigi diye gexiyor çok güzel,üclü kaşıklar var ayına göre kasığı büyütmüş onlar süper,cezve tava ve tencere aldım sadece oğlum için kullandigim daha sonra zaten bardak çatal vs alınıyor:) ilk önce kaşık tabak cezve buharda pişirme aparatı yeterli oluyor.Hatta tabağa gerek bile yok 🤷♀️ bir de kavanoz tabiii,çok işe yarıyor hem yoğurt için hem de dışarıya mama yapmak için