TospikEmirr Huma_kus34 çok teşekkür ederim büyük beden bulamadım başka bi tame sipariş verdim Trendyol dan bakalım gelsin bi . Peki altında nasıl giydirmem gerekiyor
Huma_kus34 TospikEmirr normal montun ıcıne ne gıydoyosanız öesel abn kazak altınıda orta kalınlıkta eşofman gıydırıyorum
tontonanne TospikEmirr decatlon kar tulumu kalpten öneri ben dolaptan mağaza fiyatının yarısına aldim yepyeni hiç bir sorunu toktu hemde bedenini almayın ben 9 aylıkken 2 yaş beden aldim seneyedegiysin diye bu şekilde eli ayağı da kapalı oluyor. -20 ye kafar sıcak tutuyor. Sitesinden memnuniyet yorumlaroni okuyabilirsiniz birde o tulumu giydirinxe içine 1 takım ve zibin yetiyor dağa fazlası terletir ayağına da Patik mis gibiiii
TospikEmirr Huma_kus34 ben kısa kollu zıbın , uzun kollu zıbın, kalın üst , alta ince ve kalın pijama giydiriyordum normalde . Tulumun altına bunlar fazla olmaz mı peki ?
Huma_kus34 TospikEmirr ben kızıma kısa kollu veya uzun kollu zıbın gıydırıyorum ustune normal orta kalınlıkta kazak altınıda sızın dedıgınız gıydırıyorum havanın sogukluga gore degısıyor aslında tulumu kullanırken anlarsınız zten sıcsktan terlıyolar ona gıre kalınlıgını ayarlarsınız
uykusuzluklarinanasi TospikEmirr e bebekten aldım çok çok güzel keşke ilk zamandan beri görüp alsaymışım. hem sıcacık tutuyor hem giyip çıkarması çok kolay.
TospikEmirr uykusuzluklarinanasi çok teşekkür ederim bende Trendyol dan aldım gerçekten keşke önceden alsaydım dedim yani
TospikEmirr Huma_kus34 evet sizin dediğiniz den almadım başka birşey sipariş vermiştim ama çok güzel geldi alta tek kat giydirme rağmen yeterli oldu