TospikEmirr decatlon kar tulumu kalpten öneri ben dolaptan mağaza fiyatının yarısına aldim yepyeni hiç bir sorunu toktu hemde bedenini almayın ben 9 aylıkken 2 yaş beden aldim seneyedegiysin diye bu şekilde eli ayağı da kapalı oluyor. -20 ye kafar sıcak tutuyor. Sitesinden memnuniyet yorumlaroni okuyabilirsiniz birde o tulumu giydirinxe içine 1 takım ve zibin yetiyor dağa fazlası terletir ayağına da Patik mis gibiiii