Yudumball benim de kendi annem aldı emziği. Hadi uykuya geçerken bari kullanayım dedim ama pişman oldum. Hala kızıyor neden emziği bıraktırdın diye, görmüyor musun ne zor emziriyorum dedim susturdum. Gerçekten anneye müdahale edilmesi çok saçma. O çocuğun tüm zorluklarını anne çekiyor. Ayakta gezerek emziren yine anne oluyor. Ben de çok ayakta emzirdim canım. Sabret geçecek inşallah 😊