Divayorgunxx yanlış anlamazsanız elimde kullanmadığım kendi oğlumun beşiği var anne yanı değil ama e bebekten annem almıştı eğer isterseniz size yollayabilirim ücretsiz kullanmıyorum kızıma park beşik aldım sadece kargo ücretini siz ödersiniz isterseniz modelini yazarım bakarsınız