merhababen Oda takımımızla gelmişti hiç kullanmadık yatağı ve cibinliği ile verilecektir bir kere bebeğimi yatırmadım anne yanı oluyor sallanıyor ilgilenenler için fotoğraf bırakıyorum
pinar61 merhababen soru ile alakasız ama yatak olarak nasi bı yatak alacaksınız bende park beşiği bırakıp Montessori almayı düşünüyorum da
merhababen Yusufagahinannesi park beşiğim var oda takımımızla birlikte gelmişti hiç kullanmıyoruz odasına büyük yataklardan alacağım için satıyorum fiyat 4500
H12345 merhababen bacım sıfırı o fıyat e bebekte hemde fazla dıyorsun ister kullan ıster kullanma ıkıncı el dıye gecıyor sonuçta
merhababen pinar61 bende montessori almayı düşünüyorum ya da ikea divan arkadaşım çocuğuna kullanıyor yanına korunalık yaptırdı o da gayet başarılı oldu
merhababen H12345  e bebek fiyatı bu canım 🫶🏻 almak isteyende zaten yine bi kolaylık sağlarım sonuçta bebek ürünü
Divayorgunxx En fazla ne kdr yardmci olabilrsnz besige cok ihtyacm var ama durumm elverisli deil.hlede boyle bi besik cok iyu olur.oglum 2 yasnda kizm 5 en azndan abisi uyurken dokunmz ona
gurbettebiana_98 Divayorgunxx yanlış anlamazsanız elimde kullanmadığım kendi oğlumun beşiği var anne yanı değil ama e bebekten annem almıştı eğer isterseniz size yollayabilirim ücretsiz kullanmıyorum kızıma park beşik aldım sadece kargo ücretini siz ödersiniz isterseniz modelini yazarım bakarsınız