Benim fırınım yok.İki kişilik biseyler yapıyorum eşimle kendimize.Yabi fırınım olsaydı belki gereksiz bulabilirdim ama eşim zaten ona yerimiz olmadığı ve hamilelik çocuk vs pratiklik olsun diye aldı sağ olsun.Ben el mecbur kullanıyorum.O videoları gördüm.Biran önce sagliklisiyla değiştirmek nasip olur inşallah