fraubi tabi o mantıkla düşününce öyle. Plastik ve sıcaklık yanyana geldiğinde maalesef gozlel görmesek de gıdaya plastik malzeme geçiyor. Şimdi zararı olmuyor diye düşünebiliriz. Ama 10 yıl 15 yıl sonra, hatta kalitimsal olarak çocuklarımıza geçiriyoruz. Ha artık her şeyde plastik var uzak durmak mümkün mü derseniz tabi mümkün değil ama bence internet fenomenlerinin pazarlama stratejilerini anlayarak bir nebze füryalara katılmadan devam edebiliriz. Bir çoğuna ihtiyaç bile olduğunu düşünmüyorum İnan ki 😅 herkes alıyor diye alıyoruz kendim de yapıyorum bunu ama işte engel olmalıyız kendimize 😅 önce bı gerçekten ihtiyaç mı diye düşünüp kâr zarar dengesini kurmalıyız