İstanbul Pendik Marmara Eğitim ve Araştırma hastanesinde uyku polikliniği var. Oraya gittim. Psk. Hülya Hanım ve iki çocuk doktoru gördü en ince detayına kadar bakıldı, gelişim testi yapıldı. Uyku düzeni oluşturmayı hedefledik. Bir ay oldu ve o düzenle gitmeye gayret ediyorum. Ondan mıdır bilmiyorum ama etkisini görüyorum. Yakınsanız tavsiye ederim mutlaka.